" Voordat ik gestart ben met mijn onderneming, heb ik me bij verschillende instanties geïnformeerd: sociaal verzekeringsfondsen, zelfstandigen organizaties, boekhouders door Unizo aanbevolen, pensioendienst, via VDAB starten van je zaak na je 50e, notaris, tientallen websites bezocht, boekhoudpakketten bekeken, ...
Toen ik bij B2B Tax Advisors kwam aankloppen, had ik duizend en één vragen. Gunter hielp me naadloos en snel op weg. Nu één jaar na de start van onze samenwerking blijft het kantoor mijn vragen rond boekhouding en belastingen snel en duidelijk oplossen.
Een grote hulp hierbij is het boekhoudplatform van YUKI dat door het B2B Tax Advisors wordt gebruikt. Kaften met aankoop- en verkoopfacturen, bonnetjes, contracten, verzekeringspapieren, leasingsdocumenten, … behoren definitief tot het 'papieren verleden'. Alle administratieve documenten worden onmiddellijk elektronisch verzameld in een veilige cloud omgeving. Facturen worden dagelijks ingeboekt en mijn leveranciers- als klantengegevens blijven steeds up-to-date, 24/24u raadpleegbaar via PC, laptop, tablet, smartphone. Vragen omtrent mijn administratie worden efficiënt en to-the-point afgehandeld.
Momenteel onderzoek ik samen met Gunter de mogelijkheid om de timesheets van de consultancy opdrachten via de facturatie-module van YUKI te automatiseren. Op die manier kan ik weer een aantal excel- en word-documenten verwijderen van locale PC’s en centraal in de cloud bewaren. Via deze slimme tools kan ik tijd besparen. De vrijgekomen tijd ga ik nuttig kunnen investeren in het verder uitbouwen van mijn activiteit.
Ik kan bij iedereen B2B Tax Advisors aanbevelen en twijfelt u zeker niet over de YUKI applicatie: gebruiksvriendelijk en ready for the future ! "
By
Luc van AsAService