Kantoren: Antoine Coppenslaan 27, Turnhout

Over ons

B2B Tax Advisors

Wij ontzorgen jou

B2B Tax Advisors is het boekhoudkantoor dat wordt geleid door Gunter Segers. Hij startte zijn kantoor in 2009 en breidt zijn activiteiten steeds verder uit.  Momenteel werkt hij vanuit een prachtig kantoor gelegen langs het water in de Antoine Coppenslaan te Turnhout.

Met B2B Tax Advisors willen we meer zijn dan alleen maar een betrouwbare boekhoudpartner. We stellen ons op als ‘meerwaardecoach’ en trachten kleine en middelgrote bedrijven in diverse vakgebieden bij te staan. Daarvoor werken we samen met vaste partners die hun expertise al meermaals hebben bewezen.

Onze core business blijft boekhouding en fiscaliteit.  Samen met betrouwbare en ervaren partners geven we klanten ook ondersteuning rond marketing, IT,  juridische kwesties, successieplanning en loonadministratie. Kortom, bij B2B Tax Advisors zorgen we ervoor dat onze klanten niets te kort komen !

Gebaseerd op 41 recensies
Floris Remmen
Floris Remmen
13. December, 2022.
B2BTax is een aangename partij om mee samen te werken. Ze helpen snel en geven duidelijke uitleg. Digitaal eerst is ook een leuke manier van werken.
Tinne
Tinne
9. Oktober, 2022.
Fijn boekhoudkantoor om mee samen te werken. Alles lekker online, geen hassle en toch makkelijk persoonlijk bereikbaar voor vragen.
Koen van Dun
Koen van Dun
5. September, 2022.
Het team 🦸🏼‍♀️ 🦸‍♂️ van Gunter hielp ons super met de opstart van onze start-up Zij regelde de admin en wij kregen tijd⏳ Hierdoor maakte we een vliegende start 🚀
steven schoors
steven schoors
18. Mei, 2022.
Mathias Van Rooij
Mathias Van Rooij
11. Mei, 2022.
Wat ben ik blij met de keuze van dit boekhoudkantoor. De grote stap die we genomen hebben , kan je niet nemen zonder een goede boekhouder ! Via via bij Gunter en zijn team terecht gekomen , ze staan elk moment van de dag paraat voor vragen(die zijn er nog al veel als starter) en voor hulp waar nodig. Van 1 ding ben ik al zeker ,Onze boekhouding is in goede handen !
Enrique Rivero
Enrique Rivero
7. April, 2022.
The B2B Tax team has been great from day 1. When I was scouting for an accounting firm, they made theirselves available for a meeting in a short time. Other firms made me wait about a week. My first talk with Gunter was eye-opening as I was new to the world of working on your own (zelfstandige in Flander (BE)). I would say that B2B Tax works with you, giving you options and responses at every steps of the journey. Also, the platform they use is easy and allows for a dynamic collaboration with them.
Astrid wesdijk
Astrid wesdijk
11. December, 2021.
Als startende ondernemer heb ik veel vragen. Dit is bij B2B Tax Advisors geen enkel probleem. Hoe groot of klein mijn vraag ook is, deze wordt altijd goed en snel beantwoord. Dat geeft mij het vertrouwen om mijn plannen door te voeren en dankzij de yuki-app heb ik daar ook voldoende tijd voor.
Rima Shaboyan
Rima Shaboyan
14. Oktober, 2021.
B2B Tax advisors wat ben ik blij dat ik jullie gevonden heb als boekhouder Dankzij de digitale boekhouding zijn alle cijfers en factuuren mooi zichtbaar, het leven is stuk maklijker 🙂 Ben heel tevreden 5+ Dank u Gunter!
michael peeters
michael peeters
4. Oktober, 2021.
B2B Tax advisors geeft altijd goed en professioneel advies. Dankzij de digitale boekhouding heb ik altijd een goed zicht op mijn cijfers en bij vragen ook altijd een zeer snelle respons. Helaas kan ik hier maar 5 sterren geven als het anders kon dan gaf ik 10+. Dank u Gunter en het ganse team!!
Michelle Donkers
Michelle Donkers
15. September, 2021.

Wilt u dagelijkse inzichten in uw kostenstructuur?

Ontdek onze oplossingen.

%

Handelsgoederen

%

Algemene onkosten

%

Afschrijvingen

%

Financiële kosten

Onze waarden

Wat vinden wij belangrijk ?
  • wij gaan voor 100% klantentevredenheid
  • proactief de klant ontzorgen
  • open en snelle communicatie
  • innovatief en digitaal samenwerken
  • rechtstreeks en persoonlijk contact 
  • flexibiliteit is onze kracht

Digitaal samenwerken

Hoe verloopt dit?

1 Facturen, bankinformatie en loongegevens komen digitaal binnen op ons boekhoudplatform.

2 Alle documenten worden binnen de 24 uur verwerkt in ons systeem.

3 Resultaten kunnen online worden geconsulteerd via het financieel dashboard.

Meer weten over onze werking en visie?

We maken graag tijd voor u vrij.

Onze tevreden klanten

Wat zeggen zij over ons?
Luc Foto_edited1
" Als startende ondernemer zat ik vol energie, ideëen en vertrouwen om mijn onderneming zo vlug mogelijk actief te krijgen. Maar dan begint het pas: hoe mijn onderneming actief krijgen, welk soort onderneming, wat worden mijn activiteiten, welke documenten moeten er ingevuld worden, waar moet ik registraties laten doen? Gelukkig ben ik meteen gaan samenwerken met B2B tax advisors. Zij hebben dit proces van opstart volledig van mij overgenomen en begeleid, tot in de kleinste details en met deskundig advies. Want papierwerk is niet mijn ding en ik wilde daar ook zo weinig mogelijk extra werk mee hebben. Mijn focus en drive lag bij de opstart van mijn activiteiten als business adviseur. Binnen erg korte tijd had B2B Tax Advisors voor mij alles geregeld en kon ik van start gaan met mijn onderneming SalesID. Die opstart verliep voor mij helemaal pijnloos en dat is niet zo vanzelfsprekend. B2B Tax Advisors heeft volledige zorg gedragen over dit proces. Fantastisch om met een meedenkende partner als hen een start te maken, een business op te starten en verder uit te bouwen. B2B Tax Advisors scoort voor mij 10/10 in begeleiding, advies en vakkennis! "
By
Luc van SalesID
team_wesley
" Het is prettig samenwerken met B2B Tax Advisors. In 2013 heeft Gunter mij geholpen met de overschakeling naar hoofdberoep en sindsdien verzorgt Gunter met zijn collega's voor een correcte boekhouding aan een prima prijs voor mijn zelfstandige zaak synio zodat ik me kan focussen op het maken van websites en maatwerk software. "
By
Wesley van Synio
kris wouters
" Jaren speelde ik het met het idee: werken als freelance management consultant. Maar de stap was groot: van een vast inkomen zonder al te veel zorgen naar een uitdagend avontuur met behoorlijk wat onzekerheden. Einde 2014 ben ik informatie beginnen verzamelen. Stap 1: een boekhoudkantoor. Via een zoekopdracht op internet kwam ik eerder toevallig bij B2B Tax Advisors terecht. Vanaf het eerste gesprek voelde ik dat er een klik was. Gunter is sterk geïnteresseerd in administratieve vereenvoudiging en wil zich vooral focussen op het geven van advies. Ook het feit dat ik alle documenten kon bezorgen via een portaal trok mij aan. Ik heb dan toch nog enkele gesprekken met andere boekhoudkantoren gehad. Maar, tot mijn verbazing – en frustratie – gaven die allemaal verschillende adviezen zonder die echt goed te kunnen onderbouwen. Bovendien bleken ze mijn type business niet echt te kennen. Toen ik dan half 2016 echt de stap zette, heb ik terug contact genomen met B2B Tax Advisors. Zij hebben mij duidelijk advies gegeven wat betreft mijn ondernemingsvorm en hebben mijn opstart goed begeleid. Als ondernemer neem je natuurlijk nog altijd zelf alle beslissingen. Maar, het is een geruststelling om betrouwbaar advies te krijgen van een partner die je business kent. "
By
Kris van Skytree Services
Luc Brusselaers
" Voordat ik gestart ben met mijn onderneming, heb ik me bij verschillende instanties geïnformeerd: sociaal verzekeringsfondsen, zelfstandigen organizaties, boekhouders door Unizo aanbevolen, pensioendienst, via VDAB starten van je zaak na je 50e, notaris, tientallen websites bezocht, boekhoudpakketten bekeken, ... Toen ik bij B2B Tax Advisors kwam aankloppen, had ik duizend en één vragen. Gunter hielp me naadloos en snel op weg. Nu één jaar na de start van onze samenwerking blijft het kantoor mijn vragen rond boekhouding en belastingen snel en duidelijk oplossen. Een grote hulp hierbij is het boekhoudplatform van YUKI dat door het B2B Tax Advisors wordt gebruikt. Kaften met aankoop- en verkoopfacturen, bonnetjes, contracten, verzekeringspapieren, leasingsdocumenten, … behoren definitief tot het 'papieren verleden'.  Alle administratieve documenten worden onmiddellijk elektronisch verzameld in een veilige cloud omgeving. Facturen worden dagelijks ingeboekt en mijn leveranciers- als klantengegevens blijven steeds up-to-date, 24/24u raadpleegbaar via PC, laptop, tablet, smartphone. Vragen omtrent mijn administratie worden efficiënt en to-the-point afgehandeld. Momenteel onderzoek ik samen met Gunter de mogelijkheid om de timesheets van de consultancy opdrachten via de facturatie-module van YUKI te automatiseren. Op die manier kan ik weer een aantal excel- en word-documenten verwijderen van locale PC’s en centraal in de cloud bewaren. Via deze slimme tools kan ik tijd besparen. De vrijgekomen tijd ga ik nuttig kunnen investeren in het verder uitbouwen van mijn activiteit. Ik kan bij iedereen B2B Tax Advisors aanbevelen en twijfelt u zeker niet over de YUKI applicatie: gebruiksvriendelijk en ready for the future ! "
By
Luc van AsAService